Recentemente, una urganizazione straniera ben cunnisciuta hà publicatu u rapportu di tendenza mundiale OPE 2024. L'urganizazione hà compilatu stu rapportu dopu avè studiatu i dati di 100 rivenditori in America di u Nordu. Discute a prestazione di l'industria durante l'ultimu annu è prevede e tendenze chì anu da influenzà l'attività di i rivenditori OPE in l'annu à vene. Avemu realizatu una urganizazione pertinente.
01
E cundizioni di u mercatu in costante cambiamentu.

Anu citatu prima i so propri dati d'inchiesta, chì mostranu chì u 71% di i rivenditori nordamericani anu dichjaratu chì a so più grande sfida per l'annu à vene hè "a riduzione di e spese di i cunsumatori". In un'inchiesta di u terzu trimestre di i rivenditori di l'imprese OPE da una urganizazione pertinente, quasi a metà (47%) hà indicatu "inventariu eccessivu". Un rivenditore hà rimarcatu: "Avemu da vultà à vende invece di piglià ordini. Serà un 2024 difficiule cù i pruduttori d'attrezzature chì sò avà accumulati. Duveremu stà à u currente di i sconti è di e prumuzioni è gestisce ogni affare".
02
Prospettive ecunomiche

Sicondu l'Uffiziu di u Censu di i Stati Uniti, "In uttrovi, l'inventarii di beni durevuli, articuli destinati à durà trè anni o più, cum'è l'automobile, i mobili è l'equipaggiamenti elettrichi, sò aumentati per u terzu mese consecutivu, aumentendu di $ 150 milioni o 0,3% à $ 525,1 miliardi. Questu marca un altru aumentu dopu una crescita di 0,1% in settembre". L'ecunumisti seguitanu e vendite è l'inventarii di beni durevuli cum'è indicatore di l'attività ecunomica.
Mentre chì u tassu di crescita annuale di e vendite al dettaglio in generale per u terzu trimestre di u 2023 in i Stati Uniti era di 8,4%, parechji economisti avvertenu chì hè improbabile chì a forte spesa durante l'annu persisterà in i prossimi mesi. I dati indicanu ancu una diminuzione di i risparmi trà i cunsumatori americani è un aumentu di l'usu di carte di creditu. Malgradu chì e previsioni di una recessione ecunomica per più di un annu ùn si sò micca materializate, ci truvemu sempre in un statu d'incertezza dopu a pandemia.
03
Tendenze di i prudutti

U rapportu include dati estensivi nantu à e vendite, i prezzi è i tassi d'adozione di l'equipaggiamenti alimentati à batteria in America di u Nordu. Mette in risaltu sondaggi realizati trà i rivenditori in tutta l'America di u Nordu. Quandu hè statu dumandatu quali rivenditori di equipaggiamenti elettrici si aspettanu di vede più dumanda da i clienti, u 54% di i rivenditori hà dettu alimentati à batteria, seguitatu da u 31% chì cita a benzina.
Sicondu i dati di una sucietà di ricerca di mercatu, e vendite di apparecchiature alimentate da batterie anu superatu quelle alimentate à gas. "Dopu à una crescita significativa, in ghjugnu 2022, l'apparecchiature alimentate da batterie (38,3%) anu superatu quelle alimentate à gas naturale (34,3%) cum'è u tipu di carburante più acquistatu", hà dettu a cumpagnia. "Questa tendenza hà cuntinuatu finu à ghjugnu 2023, cù l'acquisti di apparecchi alimentati da batterie chì sò aumentati di 1,9 punti percentuali è l'acquisti di apparecchi alimentati à gas naturale chì sò diminuiti di 2,0 punti percentuali". In a nostra propria inchiesta di i rivenditori, avemu intesu reazioni miste, cù alcuni rivenditori chì ùn anu micca apprezzatu sta tendenza, altri chì l'anu accettata, è una minurità chì l'hà attribuita interamente à i mandati di u guvernu.

Attualmente, parechje decine di cità in i Stati Uniti (cù stime chì ghjunghjenu sin'à 200 cità) imponenu date è orari d'usu per i soffiatori di foglie à gas o pruibiscenu cumpletamente u so usu. Intantu, a California pruibisce a vendita di novi apparecchiature elettriche chì utilizanu picculi motori à gas à partesi da u 2024. Mentre più stati o guverni lucali restringenu o pruibiscenu l'OPE à gas, si avvicina u mumentu per e squadre di cunsiderà seriamente a transizione à strumenti alimentati à batteria. L'alimentazione à batteria ùn hè micca l'unica tendenza di produttu in l'apparecchiature elettriche per esterni, ma hè a tendenza primaria è quella chì discutemu tutti. Ch'ella sia guidata da l'innuvazione di i pruduttori, da a dumanda di i cunsumatori o da i regulamenti guvernamentali, u numeru di apparecchiature alimentate à batteria cuntinueghja à cresce.
Michael Traub, presidente di u cunsigliu esecutivu di Stihl, hà dichjaratu: "A nostra massima priorità in l'investimentu hè di sviluppà è pruduce prudutti innovativi è putenti alimentati da batteria". Cum'è riportatu in aprile di questu annu, a cumpagnia hà ancu annunziatu piani per aumentà a parte di i so strumenti alimentati da batteria à almenu 35% da u 2027, cù un scopu di 80% da u 2035.
Data di publicazione: 05-Mar-2024