Ci serà più applicazione di e nuove norme di sicurezza obbligatorie per e seghe da tavulu in America di u Nordu?
Dapoi chì Roy hà publicatu un articulu nantu à i prudutti di sega à tavula l'annu scorsu, ci serà una nova rivoluzione in u futuru ? Dopu à a publicazione di questu articulu, avemu ancu discuttu stu prublema cù parechji culleghi di l'industria. Tuttavia, a maiò parte di i pruduttori stanu attualmente aspittendu è vedendu.

In i Stati Uniti, a Cummissione per a Sicurezza di i Prodotti di Cunsumu (CPSC) face sempre pressione per a creazione di sti standard di sicurezza à partesi da quest'annu. Parechje persone credenu ancu chì, postu chì stu prugettu di lege riguarda direttamente a sicurezza di i cunsumatori è rientra in a categuria di i prudutti à risicu elevatu, hè guasi certu chì avanzerà in a direzzione di a formulazione.
À u listessu tempu, a CPSC raccoglie attivamente feedback è opinioni da e principali marche di seghe da tavulu in u mercatu nordamericanu.

Tuttavia, pare chì ci sianu opinioni incoerenti da alcune terze parti. Per esempiu, i cummenti di UL in i Stati Uniti anu mintuvatu: "Sustenemu fermamente sta pruposta è credemu chì l'usu di a tecnulugia Active Injury Mitigation (AIM) riducerà assai e ferite distruttive è per tutta a vita causate da e seghe da tavulu".
Mentre u Power Tool Institute (PTI) di i Stati Uniti hà suggeritu: "U CPSC duveria ricusà e regule obbligatorie per e seghe da tavulu, revucà l'SNPR è terminà a creazione di regule. Invece, ogni membru di marca di u cumitatu duveria implementà questu requisitu basatu annantu à a norma vuluntaria UL 62841-3-1... Requisiti speciali per e seghe da tavulu mobili".

I rapprisentanti di Stanley Black & Decker (SBD) anu dichjaratu: "Se a CPSC decide d'include a tecnulugia attiva di mitigazione di e ferite (AIMT) cum'è parte di u standard ubligatoriu, u cumitatu deve dumandà à u titularu di u brevettu basicu di u standard AIMT, ch'ellu sia SawStop Holding LLC, SawStop LLC, o a sucietà madre di SawStop TTS Tooltechnic Systems dapoi u 2017, di furnisce impegni di licenza ghjusti, ragiunevuli è non discriminatori (FRAND) à altri pruduttori".
Tuttavia, hè evidente chì dapoi u 2002, SawStop hà rifiutatu sistematicamente e dumande di licenza da e marche maiò è hà fattu causa à Bosch cù successu. Dunque, pare chì ùn si pò ottene impegni di licenza ghjusti, ragionevuli è non discriminatori (FRAND) à altri pruduttori.
SBD hà ancu dichjaratu: "Senza impegni 'FRAND' ghjusti, ragiunevuli è micca discriminatori, SawStop è TTS aumenteranu cumpletamente a tarifa di licenza è ne beneficeranu. Questu porterà ancu à un aumentu significativu di u costu di i prudutti cumpetitivi, perderà a cumpetitività di u mercatu, è i pruduttori chì ùn paganu micca e tariffe saranu ancu esclusi da u mercatu".

In listessu modu, Bosch hà ancu dichjaratu in a so dichjarazione: "A sega da tavulu REAXX di Bosch richiede un sviluppu à longu andà da esperti d'ingegneria perchè u sviluppu di sistemi di buffer meccanichi richiede simulazioni avanzate per computer. A nostra ingegneria meccanica cù un dutturatu hà pigliatu 18 mesi per cumpletà a simulazione è ottimizà u disignu. Bosch Power Tools si basa ancu nantu à esperti d'altri dipartimenti di Bosch, cumpresi ingegneri di u dipartimentu automobilisticu, per risolve i prublemi tecnichi chì u dipartimentu di l'utensili elettrici ùn pò micca risolve".
"Sè a CPSC esige l'usu di a tecnulugia AIM nantu à e seghe da tavulu in i Stati Uniti (chì Bosch crede esse inutile è ingiustificata), Bosch Power Tools stima chì a riprogettazione è u lanciu di e seghe da tavulu Bosch REAXX in i Stati Uniti piglieranu finu à 6 anni. Questu richiede tempu per risponde à l'ultime norme UL 62841-3-1 è sviluppà cumpunenti elettronichi è meccanichi AIM aggiornati. Bosch Power Tools ùn hè micca sicura s'ellu hè pussibule integrà sta tecnulugia in seghe da tavulu portatili più chjuche è più economiche utilizendu a tecnulugia esistente. A riprogettazione di sti prudutti piglierà tantu tempu quant'è a sega da tavulu REAXX è pò ancu esse più longa chè a sega da tavulu REAXX."
À parè meiu, a legislazione per a sicurezza persunale di l'utilizatori hè una tendenza inevitabile. Credu chì tali regulamenti devenu esse formulati da a CPSC in un futuru vicinu. Ancu s'è SawStop hà u dirittu à i so diritti da a perspettiva di u dirittu di i brevetti, pudemu ancu vede chì i Stati Uniti anu sempre mantinutu un'attitudine estremamente oppositiva versu i monopoli di l'industria. Dunque, in u mercatu futuru, sia per l'utilizatori sia per i cummercianti di marca, ùn vuleranu certamente micca vede una situazione induve SawStop domina u mercatu solu. Resta da vede s'ellu ci serà una terza parte per medià è discute un accordu di licenza tecnologica (forse di natura transitoria) è ottene una suluzione accettabile per entrambe e parti.
In quantu à a direzzione specifica di sta suluzione, duveremu aspittà è vede.
Data di publicazione: 19 di marzu di u 2024